vineri, 15 aprilie 2011

"A 3a e mereu cu noroc"

Wow.De cat timp nu am mai postat!!!!...o lună.
scuza "nu am avut timp" e penibilă uneori..
Ce-am mai făcut de când n-am mai postat?Eeee.Bine,ce să fac..:->
Întrebarea e : ce n-am făcut?! :))
Păiii.De doua săptămâni sunt cu Raduuu♥
De pe 31 martie 2011 mai exact♥
Şiii..sunt nebună după el.♥
Duminica asta e ziua lui..Sunt atât de fericită ..(zici că e ziua mea,nu a lui.)
În general totul îmi merge bine.Vine şi vacanţaa..:x
Încerc să rămân numai la chestiile pozitive,la ce e bun în viaţa mea..Dar asta nu înseamnă că nu există şi aspecte mai..eh..să zicem ..nu foarte bune!Cum ar fi ..absenţele..(zeci de absenţe nemotivate,ba chiar câteva zile întregi,de care mama nu ştie NIMIC...) ..sau..o vacă-ncălţată căreia o să-i smulg tot părul din cap când o să o prind..:x..sau..hmm.vremea?:)):-j Nuu,sunt mai multe,dar prefer să mă gândesc la cele bune:)

Bine că vine vacanţa..E mult prea scurtă,dar e mai bine decât nimic..
Poate cu ocazia asta mai recuperez şi eu şi îmi mai învăţ..că vin tezele..
umm..what the hell am i talking about?:-j:)) în vacanţa asta,aşa cum e ea,vreau să mă distrez.Aaa.Iar duminică cred că Radu îşi face pierce în buză:x şi vreau şi eu să-mi fac,dar două,în ureche XD

Mamăă.Panarama aia îmi lasă commuri pe facebook.O DISTRUG.x( O fac cheală!:->Gotta go now.

Liz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu