duminică, 8 mai 2011

A meu a meu a meu a meeu.

Waah.Ne'am împăcat :x
Joi,5 mai [ l-am întrebat ieri dacă e fericit că m-a primit pe mine de ziua bărbatului.a zis că da..şi că ar fi fost şi mai frumos dacă ieşeam dintr-un tort,în nişte bikini :)))) ]
E singurul şi cel mai adorabil pufulete ever

Hmm.Tocmai mi-am dat seama că am tot amânat postarea cu RObotzii (la modul că acum am şi mai mult..) Daaar e ok.I will do it.Dacă nu tot odata,atunci puţin câte puţin.

Ah.Sora mea se uita la Scooby Doo şi tocmai am auzit-o pe Velma zicând "Nu,blegule! " :))

Ce s-a mai întâmplat? Păăiii.Nimic deosebit (dacă pui fugitu' de acasă ceva normal xd ) Da..Miercuri am preferat să nu mă mai întorc acasă.Dar joi nu prea am avut de ales,m'a dat o "foarte buna prietena" în gât.Doamne..cum naiba să-i spui să zică că nu aţi vb de două zile iar ea să spună tot ce ai făcut,unde eşti etc ?! :|

Iar eu siiiguuur o să mai am încredere în ea să-i mai zic ceva.Da da da da da..mai absolut ca vodka!

Mă duc să fac baie,apoi o să fac curat prin casă,o să citesc câte ceva la logică (nu ştiu absolut nimic şi vine teza.) şiii.dacă după aceea nu o să ies e posibil să fac şi RObotzii,like I promised.



Kisses,
Liz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu