joi, 3 martie 2011

RObotzii quotes

Like I promised.
Citate preferate:

Tatuaj:
"Scanează-mă,nu fii copil!"
"Nenorocitule.Ce-i aia?"
"M-am tatuat,conservă imbecilă de foci legată la priză ce eşti cu mătaaa."
"-Da ,mediocrule,da' ce reprezintă?
-Un buton.
-Genial,să-mi baaag p#*@ !"
"Apasăăă-l,apasă-l,apasă-l ..."

Vin:
"În numele lui Trompi,ce satana ai acolo?"
"Te rog ..dulce ca o savarină!!"
"Nu,că tu te-nbeţi instant ca nessu',alcoolic anonim!"
"Să mi se ardă sursa!"
"-Un singur shot.
 -Singur,atât de singur.."
"Da' mie nu mi-e ciudă că-s eu supărat..mie mi-e ciudă că-s alţii fericiţi"

Defect:
"O p#*@ roz,din fier,cu luminiţe! O p#*@ roz,din fier,cu luminiţe!Omfg,omfg! "
"Te-ai defectat,şaibă cu ochi.Nu fii panicat,cât ai zice Hopa! ..dacă eşti stricat,te repară F.O.C.A. "
"Adu Palmolivu' să-mi speli necuratu' !"
"Vrei mai multă maioneză lângă McPuişor?"
"Greuceanu sări..şi-şi uită paloşu-n căruţă :( "

Prieten:
"-Dar tu..îmi eşti mie prieten adevărat?
-Da da da da ..cum să nuuuu.da da da .."
"mai absolut ca vodka!"
"să mă transform în ţelină şi să mă înfing în pământ dacă nu ! Da,până la râme!Nu,fără râme,dar oricum.."
"Dacă doi radical din beta caroten..atunci..îţi place..Al.....Ro....Ve...Mo..Ne....ŞTIU CĂ-ŢI PLACE PEŞTELE!!!! Îţi place peştele!Hai,foca foca.."
"Cine vrea peştişoru'? Foooca vrea peştişoruu' !!!"
"Atunci..să sugi o ceapă!!!"
"Vezi,ciorbistule,d'asta-s eu singurul tău prieten."
"Iluzii,mai am unul!"

Bilos:
*înjurăturile de la început xD*
"F.O.C.A, ce satană'i mega mucu'  ăsta?"
"Stai,mediocrule,că poate'i o bombă!"
"-Mda.Poate'i un intelectual..
-AAAAaaa.....
-Poate's doi intelectuali..
-AAaaa...
-Poate's..
-..Ia nu mai folosi tu cuvinte pe care nu le'nţeleg,că-ţi bag tromfu-n nas!"
"-Poate-i alcool ♥ Poate'i  rom!:x
-RASISTULE!
-Poate'i ţuică,poate-i vin,poate-i pipi de rechin!!!
-Poate'i măta.
-Sau..
-Măta.
-Sau..
-Coarde pentru instrumentul meu de suflat.
-Mă dezguşti,vulvarule!"
"-Ceee,fraiere?Vrei scandal,vrei să ne piz*im ?Te previn că am propriul stil de kung-fu,stilul FUUU-TAAAII.Simte-mi furia!
-Imediaat.Stai să-mi fac un ceai.."

Intrus:
"-Focă,repede,prefă-te că eşti mort!!
-Mda,zi repede ce reprezinţi,tampon invizibil !"
"Jane ingliş no. Hablas română?"
*Crappy language pack selected*
"Salutare,sclavilor!"
"Sclav e văru tău geamăn,măă..puţifer!Focă,dă-mi avp-ul să-l deprim pe fraier!"
"-Copile,vezi cioara aia?
-RASISTULE.
-Când pun ochiu' în lunetă,curăţ tot de pe planetă!
-Pueril"
"-Impresionant,dar din pct de vedere intelectual..
-Te domin!
-Dar..
-Te domin!"
"Ce?F#ck your momma's dead people,băăă!"
"Prietene,noi nu furăm.Când e greu..ne adaptăm!"

Azi e miercuri sau joi? :| Aaa.E joi [a trebuit să verific întrebând pe mess :)) sunt atât de zăpăcităăă.]
Anyway,vroiam să zic că,din câte ştiu,azi apare un nou episod.De-abia aştept.După încă 5 episoade mai postez linkuri şi citate,că doar n-o să stau la fiecare episod.

Lizzie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu