duminică, 6 martie 2011

Turtă

.
Am fost la un prieten,au venit şi alţii..şi bineînţeles,cu băutura şi ..cu altele.[în total am fost vreo 3 fete şi 3 băieţi -5 la un moment dat,doi au venit şi au plecat-]
Vreo 6-7 shoturi mi-au făcut felu'.(vodkă+Angelli+ hmm.cred că încă ceva,da' ..)
Şiii.
Mda.A fost cam aiureaaa pt că na,la început doar râdeam,după..am început să mă tot "scurg" pe jos,câteva minute am mers şi de-a buşilea:)) ..apoi,din fericire,am vomitat şi a început să îmi mai treacă,apoi am fumat şi după un timp m-am trezit de tot.:-j
...dar vreo 2-3 ore am fost cel mai bun spectacol!

Mama m-a sunat în disperare,şi până la urmă i-am dat mesaj din partea prietenei mele -tot de pe tel. meu- spunându-i că eu dorm şi că o să o sune dimineaţă.Acum încă n-am sunato,şi sunt destul de panicată ..ce scandal o să-mi facă mamaaa.Mai bine aş rămâne aici..şi să mă duc săptămâna viitoare acasă.."hey,mami,ce-avem la cină?a,da,scuze că am întârziat o săptămână:)) "/:)

De ce postez acum,şi nu după ce am ajuns acolo şi am dat ochii cu mama?Păi just because cel mai probabil nu o să mai am telefon,laptop,nimic,nimic.For a while măcar.[ohhhfuuuck]

some lyrics:
Spike-Scandal
"..A voi sunteţi bande de cartier
Un fel de benzi desenate?
Un fel de văd berze frate ..tipi ăştia e daia cu acte
Şti tu daia cu sindromu' "dă mama în mine cu biciu"
Trânteşte repede o poză să speriem hi 5-ul
Că băieţii ăştia e tare duri şi vor să mă taie cu briciu'
Da ei n-aude ce zici tu asa că le iau la picioare X5-ul
Cu scheme gen corado catani să le mai dau un indiciu
Am să vă arăt un numar magic dacă-mi pot permite
Am nevoie de unul din voi ,benzină şi multe chibrite
Apoi devine dramatic
Apar ai mei cu 5 masini negre se dau jos cu bâte ,lanţuri şi un ciocan pneumatic
Unu din ei mai flegmatic scoate un tun de bass gigantic
Şi dă drumu' la o piesa in timp ce alearga fanatic strigând :

E scandal , scandal
E scandal , e scandal
Nu vrei să dansăm impreună ?
Sau sa ne ţinem de mână ?
Să facem hora unirii
Sau te băgăm în porbagaj şi te mai facem o tură"

Wah.Ţineţi-mi pumnii pentru când ajung acasă [ i need it.damn.]
E panică rău.


Liz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu