miercuri, 2 februarie 2011

Yesterday

Asta e ce vroiam să postez ieri.Chiar nu am avut timp..
Titlul: Mixed Up
"De dimineaţă am fost la patinoar cu Teodora.It was fun.
După,am fost să luăm bilete la "Dineu cu proşti" ..Se vânduseră :( Am luat totuşi bilete..pentru "Tectonica sentimentelor" -vineri,4 februarie- .Mă oftic că nu am prins "Dineu cu proşti".
Am vrut să mă duc la bibliotecă,dar nu m-a mai ţinut.Mă duc mâine dimineaţă,înainte să merg la patinoar.Am mai citit 3 cărţi,trebuie sa le înapoiez.Mai am de citit "Istoria universală a teatrului" ,volumele 1 si 3.Mâine poate găsesc şi volumul 2,să le citesc pe rând,nu pe sărite.
După ce am făcut o pauză de vreo 2 ore,am plecat iarăşi,de data asta la "shopping",cu mama.Trebuia să îmi aleg o geantă.Bineînţeles,nu am reuşit să trecem decât printr-un magazin,unde nu prea mi-au plăcut opţiunile..Al doilea era închis,şi nu am mai avut timp,a trebuit să mergem să o luăm pe cea mică de la grădiniţă."


Liz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu