miercuri, 2 februarie 2011

Waaah.

Aziiii.
Patinoar.
Am încercat să mă dau mare..şi am ridicat piciorul prea sus..şi evident,a urmat o căzătură de toată frumuseţea :)) big fail,but it was funny!:)
Apoi acasă,cumpărături (pt casă.alimente etc.)..şi acum vreo ora şi jumătate am ajuns.Sunt obosită,am febră musculară şiiii nu cred că e singurul motiv pentru care mă dor picioarele :-? sigur s-au ascuns şi nişte vânătăi p-acolo (nu am verificat ..încă.)
Hmm.Cred că fac o baie caldă fierrrrbiinteee şi mă culc.Mâine trebuie să mă trezesc devreme,să mă duc la patinoar apoi la bibliotecă (nup,nici până acum n-am fost:))  ) apoi la clinică să iau nişte reţete pentru sormea..Deci..chiar dacă e vacanţă,tot ocupată sunt,şi tot obosită ajung acasă.Pff..

Lyrics for today? Well..I have a good song,a lil bit naughty,but really nice:
http://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk

Enjoy!


Lizzie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu