sâmbătă, 19 februarie 2011

Remember me?

Aloha!
Nu am mai avut timp să postez (iar când am avut,nu am putut.-netu' e aproape tot timpul la mama- )
Anyways..
S-au întâmplat multe.Teodora a venit weekendu' trecut şi a dormit la mine (we had fun.şiii ne-am culcat pe la vreo 6 jum. dimineaţa următoare.am dormit şi vreo 3 ore jumate,hai să zicem 4,aşa că..no comment.)
M-am trezit că e semestrul 2.Nu m-am mai mutat.O să o fac,dar într-a 10a.Până atunci plănuiesc să mă apuc serios de carte.(şi să încerc să nu mai chiulesc în halu' în care o fac!)
Pff.Greşeala pe care o fac zilnic: gândesc în doze prea mari.Într-un fel e bine (unii oameni nu gândesc aproape deloc so..) dar pur şi simplu mă macină chestia asta.Mi-ar plăcea să nu mai gândesc atât de mult,să nu complic nimic.Să păstrez totul într-un ambalaj simplu.
Nu prea îmi iese.


Ah,şi ca să nu par că nu ştiu ce se întâmplă în jurul meu,hip hip ura pentru "Romanii au talent" http://romaniiautalent.protv.ro/
Recunosc totuşi că nu m-am uitat XD

lyrics
3 Doors Down - Here Without You 
 http://www.youtube.com/watch?v=gPDSo2gFNMM&feature=related

..A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face
I'm here without you baby
But
you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time..





Liz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu