sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Mama

..because I promised.Remember?

   Mama este,first of all,o persoana care a trecut prin multe.Nu e prea norocoasa[eu sunt FOARTE norocoasa B-) ].Nici la capitolul "bani",nici la capitolul "sanatate" si din pacate nici la capitolul "dragoste"[pe care eu il consider cel mai important.] A divortat de tata cand eram mica.A avut motive intemeiate and,in my opinion,a luat cea mai buna decizie pe care o putea lua la momentul respectiv.Dupa un timp s-a recasatorit,a nascut inca o fata [yeah.that's right.am 2 surori..!] si..iarasi a divortat.Nu din vina ei.Banuiesc ca pur si simplu nu a gasit persoana potrivita.
   Si bunica,si mama,si eu..avem aceeasi zodie:scorpion.Se spune ca scorpionii nu se inteleg prea bine si, pana acum ,sunt de acord.[ma refer la mine si la mama] Amandoua suntem extrem de incapatanate.
   In ultima vreme e foarte stresata.Dupa  ce ca este singura cu 3 copii,s-a gandit sa-si schimbe meseria.E economista,lucreaza cu cifre si..s-a cam saturat.Asa ca s-a inscris la facultatea crestina Dimitrie Cantemir,de Stiinte Politice.Acum incearca sa invete mai mereu.Nu m-ar deranja asta,dar e si stresata si stresanta..E ca o bomba cu ceas.In aceasta schimbare pe care vrea sa o faca ..vad mult curaj ...
   Fizic,semanam [nu foarte mult.eu,dintre toate surorile,seman cel mai mult cu tata] Uneori o privesc ca pe o regina.Insa te avertizez ca ar fi genul de regina care cand i se pune pata taie capete,fara sa se uite.


Lizzie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu