marți, 25 ianuarie 2011

Sase cai..

*titlul nu are legatura cu ce am scris,desi asa ar fi "trebuit"..my blog,my rules [and I can change them.HA!]

Today..
                 ..it's a big day!

Why?M-am inscris la Biblioteca Metropolitana Bucuresti.Nu mai fusesem acolo [shame on me.],si cum am intrat si am dat cu ochii de carti..am fost fermecata!Nu intrasem pentru a-mi face" permis de acces",ma trimisese mama sa inapoiez niste carti..Dar bineinteles ca nu m-am putut abtine si mi-am facut.Unfortunately,am reusit sa ajung acolo cu numai jumatate de ora inainte de a se inchide,deci nu am avut prea mult timp la dispozitie..Sa ma fi vazut cum alergam de colo colo,atrasa parca de fiecare carte,de fiecare raft!Mi-am luat 6 carti : [avand in vedere ca e blogul meu si despre mine,imi permit sa te plictisesc poate,enumerand titlurile.and you can do nothing about it:P ]
-Nefertiti cartea mortilor              de Nick Drake [thriller& mistery]  
-Silence                                      de Thomas Perry [in engleza:x]
-Meseria de a trai                       de Cesare Pavese [literatura universala:)]
-Istoria universala a teatrului ,volumele 1 si 3 [aparent,cineva luase volumul 2 chiar azi.]   including:Antichitatea,Renasterea,Reforma,Barocul si Clasicismul
autor: Ion Zamfirescu
[Cineva mi-a amintit de visul pe care il aveam cand eram mica..si anume sa devin actrita..si ca un phoenix,acest vis pare sa se fi renascut..sau poate undeva,inauntrul meu,s-a aprins o lumina ce a facut posibila regasirea.]
si in sfarsit
-"Non-sensul giratoriu si alte non-sensuri de ieri si de azi" de Matei Plesu

Acum sunt putin obosita,dar intr-un fel multumita,chiar happy la gandul noului si mult visatului refugiu [biblioteca!:D] Maine vreau sa ma trezesc de dimineata si sa deschid "portile" salii de lectura [pe care astazi nu am avut suficient timp sa o vizitez.] De-abia astept.Pacat ca am scoala dupa,deci nu pot sta mai mult de doua ore..

Apropo de scoala..Mai e numai o saptamana si trecem in semestrul 2...Nu m-ar preocupa prea mult [ba chiar nu m-ar preocupa deloc!] acest fapt,insa am in gand sa ma transfer la liceul Cantemir Voda.Am descoperit ca are si limba spaniola,deci m-ar bucura foarte mult sa reusesc.[dupa 8 ani de spaniola la Miguel de Cervantes,este evident ca sunt VARZA la franceza..-o varza adorabila,dar tot varza:))-]Deasemenea,limba engleza e prima limba [ah,ador engleza!..]
Nu-mi mai pot scoate transferul din minte.Sper ca va fii acceptat,desi cu siguranta I'll miss my friends a lot..Miru,Erika,Madutza [spiridushu' meu suparat :x] ,Nana,Buxi..Vio [cum sa n-o includem pe sefa?!] ..Alice,Cristina,Pitika..Georgiana..n-o sa stau acum sa ii pun pe toti,sunt mult prea multi si chiar n-am de ce sa fac lista asta.Sa nu uit ca deocamdata ..nu sunt sigura de nimic.

In ending,some lyrics!:D [not all of them,of course.if you like them,you can get easily get them yourself]
Death Cab for Cutie -I will possess your heart

How I wish you could see the potential
The potential of you and me
It's like a book elegantly bound but..
In a language that you can't read..just yet.

You gotta spend some time,love
You gotta spend some time..with me.
And I know that you'll find love..
I will possess your heart♥

Lizzie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu