miercuri, 26 ianuarie 2011

Strangers in the night.

O zi stearsa.Ma gandesc la ea ca la o poveste ale carei actiuni ,mereu aceleasi,se repeta...[din nou,din nou si din nou..]..ca si cum autorul a uitat ca timpul nu sta pe loc,ca povestea trebuie sa continue.Aceasta monotonie,la inceput placuta,acum ma exaspereaza.Ma simt apasata de nevoia de aventura,de ceva deosebit si de nou.Respir.Nimic iesit din comun.Insa uneori ma surprind tragand aer in piept cu disperare,cu o asteptare neinteleasa,cu o dorinta pe care nu o cunosc.Poate tocmai din acest motiv,oftez.Un suspin nemangaiat.Merg singura pe strada.Aerul rece de ianuarie imi ingheata fata,singura expusa gerului tacut.Strada si copacii tac.Noaptea tace si ea.Toate tac si pe toate le simt straine.Eu insami sunt o straina.O straina cu privirea pierduta,cu ganduri care la randul lor sunt straine..
Nu stiu incotro ma indrept,nu stiu unde voi ajunge.La capatul tunelului sunt sigura ca ma astepta acel ceva care acum imi lipseste.Nu stiu ce e,insa dorul de acel ceva imi alearga prin vene.Il voi gasi sau ma va gasi.Si stiu ca atunci ..viata mi se va schimba complet..Indraznesc sa sper.
Pff..vroiam sa spun tot ce s-a intamplat astazi,si uite-ma..m-am pierdut pe drum.
En fin.
Planul era sa ma trezesc de dimineata [ 7-8 ] Insa am stat pana la 3 dimineata sa citesc Nefertiti cartea mortilor.Numai dupa ce am invins-o mi-am ingaduit sa imi pun capul pe perna si sa ma culc.Pe la vreo 7 m-am trezit,prinzand-o pe mama in flagrant,umblandu-mi prin dulap.Am urlat,a urlat ,am atipit.M-am trezit iarasi.Aceeasi scena.Am urlat,a urlat si a continuat sa urle.Faptul ca eram somnoroasa m-a ajutat s-o ignor total.Nici nu mai trebuie sa o ascult,mereu are acelasi discurs "Casa mea,lucrurile mele,nu-mi spui tu ce sa fac.Daca nu-ti convine pleaca la tactu' ." Nu i-am pretins decat intimitate.La o adica,cu totii avem niste drepturi.Am pretentia sa mi le respecte.
Pe la vreo 11:30 am ajuns la biblioteca.Am inapoiat acea carte si am "invadat" sala de lectura.M-am delectat cu o carte cu arta,picturi.La un moment dat mi-am scos si carnetul,sa-mi notez numele unora.Am de gand sa le caut si sa le pun pe blog pe cele care mi-au placut sau m-au impresionat intr-o anume masura.Nu am stat mult,si am plecat la scoala.Acolo ..nimic interesant.Ultimele 2-3 ore au fost deosebit de plictisitoare,si ne-au afectat pe toti,nefiind obisnuiti cu linistea instalata.[majoritatea claselor deja plecasera,holurile erau aproape pustii.]
Acum sunt acasa.Nu pot sta mult timp pe calculator.Mama trebuie sa invete [suna ciudat:))] E la facultatea de stiinte politice Dimitrie Cantemir si are examene de dat.Weekendu' trecut a dat unul,si a venit acasa cu siguranta ca va lua 7 sau 8. A luat 10,si a fost foarte placut surprinsa.Eu nu am fost prea surprinsa,deja am inceput sa ma obisnuiesc.Am o mama desteapta:) ..si tocmai am gasit subiect pentru urmatoarea postare: mama!=D
Maine dimineata chiar o sa ma trezesc,vreau sa imi petrec si mai mult timp in biblioteca si sa vad daca s-a intors Istoria universala a teatrului volumul 2. Vreau sa le citesc in ordine,cine stie,poate in volumul acesta sunt niste capitole-cheie,ce nu pot fi trecute cu vederea.Si chiar daca nu,tot le voi citi asa.:)
Gotta go.

some lyrics:
Travie MCcoy-We'll be alright

We are young, we run free
Stay up late, we don’t sleep
Got our friends, got the night
We’ll be alright

Tonight you won’t be by yourself-self
Just leave your problems on the shelf-shelf
You won’t wanna be nowhere else-else
So let’s go, so let’s go (we got the club like)

(hoo-oo-oo-oo-oo-oo) and all the girls sayin’
(hoo-oo-oo-oo-oo-oo) the whole world sayin’
(hoo-oo-oo-oo-oo-oo) yeah, yeah, come on let’s
Get drunk, toast it up, we don’t give a fu—

We are young, we run free
Stay up late, we don’t sleep
Got our friends, got the night
We’ll be alright

Throw our hands in the air
Pretty girls everywhere
Got our friends, got the night
We’ll be alright

(hoo-oo-oo-oo-oo-oo) alright, alright, alright
(hoo-oo-oo-oo-oo-oo) ah, ah, ah, ah
(hoo-oo-oo-oo-oo-oo) alright, alright, alright
(hoo-oo-oo-oo-oo-oo) ah, ah, ah, ah

We walk the streets like we don’t care-care
Our middle fingers in the air-air
So come and join us if you dare-dare
Yeah let’s go, yeah let’s go (we got the club like)
See ya'  !!!
Lizzie

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu