sâmbătă, 29 ianuarie 2011

~Request~

   Yep,nu ma asteptam,insa am primit un request de la Nana.Mi-a cerut [dupa ce a citit postul in care mentionam numele mai multor fete] sa spun si "cate ceva"about them. Nu ma voi apuca acum sa le descriu in detaliu,si nici pe toate.Voi lua 3 dintre ele.
   Here I go..
   O sa incep chiar cu Nana.Inainte de toate,un sfat: nu te pune cu ea! Trust me,iti va parea foarte rau daca o faci;)
   Pai Nana este destul de ..normala:)) Foarte sociabila [depinde,are si ea toanele ei] Orice baiat care o va intalni ii va zambi si va incerca sa o faca sa se aplece..[ma refer la decolteu,obviously.] E una dintre putinele persoane din clasa care se pricepe la engleza [practic,suntem eu..ea..si..nu-mi vine nimeni altcineva in minte.]
Cel mai des spune "que me chupas":| [nu puteam sa omit chestia asta:)) ]
   Madutza..e spiridusu' meu SUPAlat [de la supa:)) ] Te poti baza pe ea.Te asculta,incearca sa te inteleaga si apoi sa te sfatuiasca.Iar daca vrei sa razi,stai cu ea 5 minute [again,depinde si de starea de spirit.] E funny si mereu scoate cate o perla..:x
   Violeta..eee.Vioo e sefa clasei si urmatoarea miss [stim noi doua despre ce e vorba;)) ] E amuzanta intr-un mod mai mult sau mai putin subtil. She's the queen of make up.E intelegatoare si sociabila:)



 Liz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu